Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
April 16, 2012
Image Size
418 KB
Resolution
588×750
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
5,868
Favourites
505 (who?)
Comments
28
Downloads
329
×
Snorlax by beyx Snorlax by beyx
My spirit pokemon~~

Requested by [link]
Add a Comment:
 
:iconcharizard-can-die:
charizard-can-die Featured By Owner Nov 14, 2014  New member Hobbyist Traditional Artist
awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww that snorlax is soooooooooooooooooo fat its sooooooooooooooooooooooo adoribble i love it
Reply
:icondinodino1212:
dinodino1212 Featured By Owner Apr 26, 2014  Hobbyist Traditional Artist
So plump and hug-able!!! Cute!!!
Reply
:iconarmpitlazers:
ArmpitLazers Featured By Owner Apr 14, 2014  Professional Artist
Love it!
Reply
:iconfla-02:
FLA-02 Featured By Owner Apr 14, 2014  Hobbyist Digital Artist
Sooooo cute. (>^_^<)
Reply
:iconjackholereba12:
Jackholereba12 Featured By Owner Oct 25, 2013  Hobbyist General Artist
the chubbiest pokemon ever!
Reply
:iconsatoga:
Satoga Featured By Owner Jul 20, 2013  Hobbyist Digital Artist
Is that faaaat and cuuuuuuuuute!:PinkBummy: 
Reply
:iconchoccoshllyh:
ChoccosHllyh Featured By Owner Jul 10, 2013
So faaaat & sooo Chibi *-*
Reply
:iconmccartney-crazy:
McCartney-Crazy Featured By Owner Jul 3, 2013  Student Filmographer
can you make chibi entei raikou and suicune?
Reply
:iconbojangle387:
bojangle387 Featured By Owner Apr 26, 2012  Hobbyist Digital Artist
Waitaminutewaitaminutewaitaminute
did you actually do the random thing and get Snorlax? or did you choose him to be your spirit pokemon?
Reply
:iconbeyx:
beyx Featured By Owner Apr 26, 2012  Hobbyist Digital Artist
nah, just chose him to be
Reply
Add a Comment: